
Aquest diumenge 15 de març podrem gaudir d'un concert de l'Aband, la banda de vent de l'Escola Antàrtida de Barcelona. L'audició s'ha programat a la Sala Telers a les 12 h oberta a tothom.
Fa dos anys l'Aband i la Banda Comunitària de l'EMA van fer un intercanvi que va servir per tocar un repertori conjunt a Santa Perpètua i a les festes de Sarrià a Barcelona. Ara l'EMA ha convidat aquesta formació a oferir una audició en solitari.
L'Aband es defineix com un grup d'entusiastes de la música que es reuneix un cop per setmana per gaudir-ne plegats. En aquesta ocasió, han preparat un repertori de clàssics del jazz interpretats per setze instruments de vent amb el suport dels instruments rítmics.
El seu director és el professor de l'EMA Laureà Vicedo. Una de les membres de L'Aband, Pilar de Torres, ha enumerat la vintena d'instruments que formen part d'aquesta formació que podrem gaudir aquest diumenge amb peces clàssiques de jazz. De Torres ha recordat l'experiència amb la Banda Comunitària de l'EMA com a meravellosa, perquè mai havien tocat amb una formació amb tants músics.
L'Aband esta formada per persones d'entre 40 i 70 anys, algunes d'elles que van començar a aprendre a tocar un instrument amb 50 anys, com és el cas de la Núria Puig. Tere Solà ha animat la ciutadania a assistir al concert de diumenge perquè assegura hi ha molt d'esforç al darrere.
Foto: La formació l'Aband actuarà aquest diumenge a la Sala Telers / l'Aband