
La Casa de Andalucía va recaptar 826 euros durant el Festival Solidari que va celebrar el passat 21 de desembre a favor de l’Asociación En tus zapatos, de suport a infants i joves amb malalties renals cròniques, així com aquells en llista d’espera d’un trasplantament.
L'acte es va celebrar al Centre Cívic de La Florida i va comptar amb l'assistència de la presidenta de l'entitat Sol López, que va agrair el suport de la Casa de Andalucía i va afirmar que donar, salva vides. L'acte també va comptar amb l'assistència de l'alcaldessa de Santa Perpètua, Isabel Garcia; la regidora de Cultura, Tamar Zamora; i la representant de la junta de la FECAC, Charo García.
L'objectiu de l'Asociación En tus zapatos és dotar els infants, joves i la seva família d'eines, suport i acompanyament emocional perquè puguin afrontar amb fortalesa i esperança els desafiaments que implica conviure amb la malaltia.
Foto: Una de les actuacions del festival solidari / Casa de Andalucía