
Una conferència sobre Gaudí i la música inaugura el tercer trimestre del curs 2025-2026 de l’Aula d’Extensió Universitària (AEU) de Santa Perpètua.
L’acte tindrà lloc avui dimarts 7 d'abril a partir de les 19 hores a la Sala Filadora del Vapor. El divulgador musical Pere Andreu Jariod, oferirà la xerrada. La programació del tercer trimestre d’aquest curs inclou altres quatre conferències; dues sobre història, una de tecnologia i un altre de dret. A més s'ha programat una actuació musical i una sortida cultural a Salses i Narbona.
El cicle continuarà el dia 21 d'abril amb la conferència Catalunya: terra d’acollida i pàtria d’exiliats. Els exilis catalans del s. XX. que anirà a càrrec de Mercè Morales Montoya, doctora en Història per la UAB; especialista en història política institucional i en l’exili.