El Molí inaugura una exposició en homenatge a l'artista Sílvia Tortosa

Inauguració exposició homenatge a Sílvia Tortosa

El Molí Espai Social ha inaugurat l’exposició Sílvia, l’art de l’elegància infinita en homenatge a l'actriu Sílvia Tortosa. La mostra, que es pot visitar fins el 27 de març, està formada per fotografies, premis i objectes personals de l’artista i material divers de la seva trajectòria professional.

L'acte d'inauguració, celebrat el 7 de març,  va comptar amb la presència d' amics de l'actriu; la perpetuenca Anna Congost; i Chema Marín.

El Molí a més ha elaborat un programa complementari que inclou projecció de pel·lícules, tastets musicals i un col·loqui amb amics, companys i productors de Sílvia Tortosa. El 13 de març a les 20 h es projectarà el film Pánico en el Transiberiano on l’actriu va treballar amb Christopher Lee, Peter Cushing i Telly Sabalas. L’altra pel·lícula escollida en aquest homenatge és La Señora (dia 22).

El Molí Espai Social ha elaborat una amplia programació "d'homenatge a una gran artista". L’entitat ha declarat que “rendir homenatge a Sílvia Tortosa és celebrar la versatilitat en el seu estat més pur”. S’ha volgut fer coincidir amb el mes de març perquè ara farà dos anys que ens va deixar a causa d’una malaltia. L’objectiu és documentar els seus èxits professionals i el seu llegat com a artista “que va entendre l’espectacle com un compromís amb la bellesa i la intel·ligència”. L’actriu va passar molts anys a la seva residència del barri de la Florida participant de les activitats que es feien al municipi. 

Foto: Els amics de l'actriu amb el secretari d'El Molí, Joan mestres, durant la inauguració de l'exposició / L'Informatiu