hola

L'escola de pares i mares que programa la Biblioteca Josep Jardí comença aquest setembre amb dues activitats dedicades a les famílies per dotar-los d'eines per ajudar els seus fills i filles a estudiar.

Avui dimecres a les sis de la tarda el coach i psicòleg David García oferirà la xerrada Tècniques d'estudi. La directora de la Biblioteca, Míriam Gásquez, explica que servirà als pares per tenir eines per promoure la concentració dels estudiants i com fer servir les emocions perquè millorin els resultats, la motivació i l'autoestima.

La segona activitat és el taller Gènius a càrrec de Lídia Quiñones, treballadora de la Biblioteca, que mostrarà com cercar documents al catàleg en línia de la Xarxa de biblioteques i l'espai infantil Genius. Aquest taller tindrà lloc el 24 de setembre, a les 18 hores. Míriam Gásquez subratlla que per fer treballs escolars no es pot limitar la cerca a google o la wikipedia.


Foto: Biblioteca Municipal / L'Informatiu

 

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

Una seixantena de persones participen en el projecte del MTIV Treball i memòria en diàleg
28 Nov 2024 14:33 - RedaccióUna seixantena de persones participen en el projecte del MTIV Treball i memòria en diàleg

Una seixantena de persones han participat en el projecte Treball i memòria en diàleg: Converses sobre [ ... ]

Cultura
'Això no és vida' tanca la programació de Teatre de Temporada
16 Oct 2024 14:25 - Redacció'Això no és vida' tanca la programació de Teatre de Temporada

L'obra Això no és vida, a càrrec de l'Associació Artística Encert de Sabadell, clou el dissabte [ ... ]

Cultura
Asperpol ONGD dona 1.045 euros a la Fundació CAPP
09 Gen 2025 14:17 - RedaccióAsperpol ONGD dona 1.045 euros a la Fundació CAPP

Asperpol ONGD va fer un donatiu de 1.045 euros a la Fundació CAPP, Fundació comitè de suport al poble [ ... ]

Cultura