hola

L'Espai 1 de la Granja, Espai Cultural acull des d'aquest divendres 13 de gener la primera exposició de l'any 2017, El Barça, més que un còmic, de la Regidoria de Cultura amb la col·laboració del col·leccionista de còmic Rubén González, de la Fundació Futbol Club Barcelona i l'editorial Norma Còmic.

La mostra presenta les il·lustracions originals del còmic oficial Força Barça! FCBarcelona, més que un club a través de les quals es fa un repàs per la història del Barça des del 1899 al 2009.

L'acte inaugural va comptar amb la presència del col·leccionista Rubén González i del regidor de Cultura, Marçal Solà. Un centenar de persones van participar a la inauguració, que es podrà visitar fins al 26 de febrer.


Foto: Un moment de la inauguració de la mostra / L'Informatiu 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

Continuen les propostes de Teatre de Temporada
25 Set 2024 09:13 - RedaccióContinuen les propostes de Teatre de Temporada

La programació Teatre de Temporada continua amb la Companyia de teatre 34 passes de Terrassa que representarà [ ... ]

Cultura
Unes 4.000 persones visiten la Central dels Reis
07 Gen 2025 12:54 - RedaccióUnes 4.000 persones visiten la Central dels Reis

Unes 4.000 persones han visitat la Central dels Reis de Santa Perpètua aquest 2025. Ses Majestats van [ ... ]

Cultura
El Refugi penjarà la seva Postal a ritme de l’EMA
20 Des 2024 09:20 - RedaccióEl Refugi penjarà la seva Postal a ritme de l’EMA

El Centre d’Esplai El Refugi penjarà la seva tradicional Postal de Nadal aquest dissabte 21 de dese­mbre [ ... ]

Cultura