hola

El 23 de desembre tindrà lloc l’activitat benèfica Una Mágica Navidad, organitzada per l’ONGD Asperpol amb l’objectiu de recaptar fons per a la causa palestina. Aquest esdeveniment solidari serà al Teatre del Centre

El programa començarà amb una xocolatada però el plat fort de la jornada serà un espectacle de màgia

Les entrades per a aquest esdeveniment solidari estan disponibles al preu de 5 euros i es poden adquirir a través del web d’Entradium.

La recaptació íntegra de les entrades serà destinada a la Fundació CAPP, una organització que treballa incansablement per a millorar les condicions de vida del poble palestí. L’activitat començarà a les 17 h.


Foto: imatge d'arxiu d'una de les activitats d'Asperpol / L'Informatiu

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

Efímera 2025 presenta novetats infantils i una vintena de propostes
17 Gen 2025 11:34 - RedaccióEfímera 2025 presenta novetats infantils i una vintena de propostes

La programació d'Efímera de 2025 ja es troba a l'abast de tothom. Ahir la Regidoria de Cultura va [ ... ]

Cultura
Els capgrossos de Santa Perpètua s'han presentat en el marc de la Festa Major d'Hivern
10 Mar 2025 13:08 - RedaccióEls capgrossos de Santa Perpètua s'han presentat en el marc de la Festa Major d'Hivern

La Festa Major d’Hivern ja és història. Tot i la previsió meteorològica i les pluges caigudes [ ... ]

Cultura
Amics de santiga commemora el seu 40è aniversari
12 Nov 2024 13:36 - RedaccióAmics de santiga commemora el seu 40è aniversari

Amics de Santiga va celebrar el seu 40è aniversari diumenge 10 de novembre amb un espectacle que formava [ ... ]

Cultura