hola

Una vintena de persones van participar diumenge 15 d’octubre a la primera de les activitats programades en el marc de les Jornades Europees del Patrimoni organitzada per l'Ajuntament de Santa Perpètua.

Es tractava d’una visita guiada a l’exposició permanent del Museu del Treball i la Indústria Viva (MTIV), un repàs a l’evolució del treball.

Les persones assistents van poder conèixer els canvis de les diferents etapes del treball i el seu impacte a la nostra societat així com reflexionar sobre el futur del treball.

Aquesta ha estat la primera de les activitats però encara s’hi celebraran més. Aquest divendres 20 d’octubre tindrà lloc una visita arquitectònica guiada al Vapor Aranyó amb l’objectiu de descobrir aquest recinte industrial. Es faran en tres horaris diferents, a les 12, a les 17 i a les 19 hores. Per tal de participar, cal fer la inscripció prèvia.


Foto Visita guiada al MTIV / L'Informatiu

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

Amics de Santiga celebra aquest dissabte Santa Prisca
17 Gen 2025 10:00 - RedaccióAmics de Santiga celebra aquest dissabte Santa Prisca

L’Associació d’Amics de Santiga organitza el dissabte 18 de gener a l’església de Santiga la [ ... ]

La Societat de Carreters programa una missa en honor de Sant Antoni
17 Gen 2025 08:52 - RedaccióLa Societat de Carreters programa una missa en honor de Sant Antoni

Aquest divendres 17 de gener, onomàstica de Sant Antoni Abat, la Societat de Carreters celebrarà la [ ... ]

El CREM inicia el segon trimestre del curs d'història local
15 Gen 2025 12:50 - RedaccióEl CREM inicia el segon trimestre del curs d'història local

El Cercle de Recerques i Estudis Mogoda (CREM) continua amb la segona edició del curs d'història de [ ... ]