hola

El Centro Cultural Andaluz organitza aquest dissabte 11 de juny el Festival Flamenc d’Estiu. La jornada tindrà lloc al Centre Cívic La Florida a partir de les 18.30 hores i serà la cloenda del curs 2021-2022. Aquesta temporada, l’entitat ha pogut reprendre amb normalitat els assajos i classes de les diferents edats i grups així com activitats tan emblemàtiques com la Cruz de Mayo.

En el Festival Flamenc d’Estiu el públic assistent podrà gaudir de les actuacions dels quadres de ball de l’entitat: Mini flamenkitas, Escola d’inici sevillanes, Esencia flamenkita, Hechizo flamenco, Sueño flamenco i Sembraítas.
La presidenta del Centro Cultural Andaluz, Merche Expósito, ha subratllat que en les darreres setmanes han estat presents en diverses festes escolars i també participen activament en les jornades de portes obertes de la Xarxa de Centres Cívics. Els esforços del Centro Cultural Andaluz se centren ara en la celebració al setembre dels seus 25 anys.


Foto: Quadres de ball de l'entitat en una imatge d'arxiu / L'Informatiu

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

El Centro Cultural Andaluz celebrarà el Dia d'Andalusia aquest diumenge
27 febrer 2025 14:17 - RedaccióEl Centro Cultural Andaluz celebrarà el Dia d'Andalusia aquest diumenge

El Centro Cultural Andaluz de Santa Perpètua celebrarà el dia d'Andalusia el diumenge 2 de març al [ ... ]

Cultura
Amics de Santiga celebra aquest dissabte Santa Prisca
17 Gen 2025 10:00 - RedaccióAmics de Santiga celebra aquest dissabte Santa Prisca

L’Associació d’Amics de Santiga organitza el dissabte 18 de gener a l’església de Santiga la [ ... ]

Cultura
La Biblioteca prepara Sant Jordi i la festa de la Biblioaventura
07 Abr 2025 12:00 - RedaccióLa Biblioteca prepara Sant Jordi i la festa de la Biblioaventura

La Biblioteca Municipal Josep Jardí prepara la diada de Sant Jordi amb la seva participació a la fira [ ... ]

Cultura