hola

L'Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda ha obert aquest dilluns les inscripcions al Concurs de Paelles i a la nova activitat Travessem la Bassa en el marc de la Festa Major d'Estiu del nostre municipi, que s'iniciarà aquest divendres 30 d'agost.

La nova proposta lúdica consistirà en creuar d'un cantó a l'altre la bassa del parc Central amb una embarcació casolana de fabricació pròpia. La prova és oberta a tothom a partir dels sis anys, però els menors de dotze sempre hauran d'anar amb una persona adulta responsable. Les inscripcions són gratuïtes i es poden formalitzar a la Consergeria de l'Ajuntament fins dijous 29 d'agost o bé fins arribar a la quinzena d'embarcacions. Per participar, caldrà emplenar un full d'inscripció específic de l'activitat que es pot recollir a l'Ajuntament i descarregar del web de la Festa Major i que també inclou les autoritzacions oportunes per als participants menors d'edat.

El certamen preveu premis per a les tres embarcacions més ràpides, per a la més ben construïda, la més original i la que porti els participants més ben disfressats a més d'un premi especial del jurat. L'activitat tindrà lloc el diumenge 1 de setembre, a les 17.30 hores, al parc Central.

Pel que fa al XXVIIè Concurs de Paelles, les inscripcions també s'han de realitzar entre avui i dijous 29 d'agost de 9 a 14 h a la Consergeria de l'Ajuntament. El límit de paelles participants és de trenta. El certamen preveu diferents premis a la degustació i a la decoració i tindrà lloc el diumenge 1 de setembre al parc de Catalunya.

En ambdues activitats, el jurat estarà format per membres de la Comissió de la Festa Major.


Foto: El parc Catalunya acollirà de nou el concurs de paelles / Josep Cano

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

Amics de Santiga celebra aquest dissabte Santa Prisca
17 Gen 2025 10:00 - RedaccióAmics de Santiga celebra aquest dissabte Santa Prisca

L’Associació d’Amics de Santiga organitza el dissabte 18 de gener a l’església de Santiga la [ ... ]

La Societat de Carreters programa una missa en honor de Sant Antoni
17 Gen 2025 08:52 - RedaccióLa Societat de Carreters programa una missa en honor de Sant Antoni

Aquest divendres 17 de gener, onomàstica de Sant Antoni Abat, la Societat de Carreters celebrarà la [ ... ]

El CREM inicia el segon trimestre del curs d'història local
15 Gen 2025 12:50 - RedaccióEl CREM inicia el segon trimestre del curs d'història local

El Cercle de Recerques i Estudis Mogoda (CREM) continua amb la segona edició del curs d'història de [ ... ]